Ciszewski MSL wzmacnia swoje kompetencje w branży hotelarsko-turystycznej. Nowym klientem agencji została Grupa Kapitałowa SATORIA Group S.A. (dawny PUHIT). Ciszewski MSL odpowiada za działania komunikacyjne związane z procesem rebrandingu Spółki.
Spółka SATORIA Group S.A. posiada udziały w wyspecjalizowanych podmiotach, których głównym obszarem działalności jest świadczenie usług hotelarsko-konferencyjnych, zarządzanie obiektami hotelowymi, a także wynajem powierzchni biurowych. Do momentu rebrandingu, w sierpniu 2012 r., funkcjonowała jako PUHIT S.A. Decyzja o zmianie nazwy oraz identyfikacji wizualnej podyktowana była dynamicznym rozwojem Grupy.
Konsekwentnie rozwijamy nasze kompetencje w działaniach komunikacyjnych dedykowanych branży turystycznej. Jesteśmy jedyną agencją PR na polskim rynku, która posiada tak bogate doświadczenie w tym zakresie – mówi Sebastian Hejnowski, Dyrektor Zarządzający agencji Ciszewski MSL. Nawiązanie współpracy ze spółką SATORIA Group, posiadającą znaczącą pozycję na rynku usług hotelarskich, to dla nas dowód, że specjalizacja jest kluczem do sukcesu.
W ramach współpracy, 6 września w siedzibie PAP, agencja zorganizowała briefing prasowy, na którym zarząd SATORIA Group S.A. przedstawił szczegóły dotyczące rebrandingu, wyniki finansowe, strukturę kapitałową oraz plany dalszego rozwoju. W spotkaniu udział wzięli również eksperci z branży hotelarskiej - Janusz Mitulski, Partner Horwath HTL, oraz Gheorghe Marian Cristescu, Regionalny Dyrektor Sprzedaży Best Western na Polskę – którzy wraz z przedstawicielami Spółki omówili aktualne tendencje na rynku inwestycji hotelarskich w Polsce.
Za obsługę projektu odpowiedzialny jest dział Turystyka i Transport, kierowany przez Renatę Toczyską-Seligę.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/ciszewski-msl-z-satoria-group-sa